Oversikt

Interaktive produktivitetsverktøy

Idedugnad – Få de beste ideene ut av folk Generer og sortere ideer. Lanser et spørsmål og se bidragene strømmen i. Brainstorm fremmer engasjement, bred og umiddelbar deltakelse.  Enkel kategorisering og sammenslåing av duplikater.
Diskusjon – Tema og utveksling argumenter til det punktet Øk fokus og produktivitet.  I Diskusjon kan grupper arbeide samtidig på forskjellige temaer og spørsmål, styrker kvaliteten på samspillet og holder deltakerne fullt engasjert. Diskuter anonymt, med team identitet eller navngitte innlegg.
Voteringm og analyse – Avansert evaluering for informerte beslutninger Bruk enkel eller multi-kriterier avstemmingsverktøy for å rangere innlegg og avdekke uenigheter. Avslør hva deltakerne virkelig mener. Presenter resultatene grafisk i sanntid, og eksportere dem til populære formater som Excel og csv.
Presentasjoner – Del informasjon og få umiddelbar tilbakemelding Del lysbilder og dokumenter i løpet av sekunder. Last opp. Pdf kopier av presentasjoner, dokumenter eller bilder for deltakerne og la dem gi sine kommentarer i sanntid. Velg om de skal kunne laste presentasjoner. Gi en mulighet for umiddelbar tilbakemelding.
Notebook – Enkel fler-forfatter dokumentering over Internett Take notes on what occurs outside the self-documenting MeetingSphere tools or – if wording is the issue – let the scribe give read access to the other participants. Ta notater på hva som skjer i tillegg til det selv-dokumenterende MeetingSphere verktøyet eller – hvis ordlyd er problemet – la den skriftlærde gi lesetilgang til de andre deltakerne. Disse kan observere prosessen skriveprosessen i sanntid. Ingen skjerm eller applikasjonsdeling nødvendig.
Aksjoner – Planlegg og følg opp aktiviteter i teamet eller gruppen Create actions and track progress. Opprette aksjoner og se framdrift. Identify who owns actions. Identifiser eier av aksjoner. Vis tidslinjer og presenter ferdigstillelsestatus. Dokumenter beslutninger. Logg og del framdriftsrapporter.  Knytt vedlegg til rapporter. Full ersjonskontroll.
Møterapport – Umiddelbar tilgang på dokumentasjon i Microsoft Word (docx) eller PDF-format Ta ut rapporten fra en workshop når som helst under møtet. Ferdig formatert for videre redigering i Microsoft Word eller sikkert PDF-format. Email rapporten til deltakerne ved slutten av møtet. Eller du kan laste den ned og dele den gjennom f.eks MS-SharePoint eller Lotus Notes.

 

Produktivitetsverktøy for MeetingSphere Hosts

Møteoppsett – Enkel administrasjon av deltakerne, invitasjoner, tilgangsinfo I Møteoppsett registreres all info som gjelder for hele møtet. Hvis møtet blir opprettet fra en mal eller som kopi av et tidligere møte, inneholder oppsettet disse dataene. Oppsettet bestemmer også hvem som kan delta og hvordan de får tilgang til møtet.
Agenda – Mal basert eller helt fra start Bruk den korteste veien til de resultatene du ønsker. Agenda strukturer økten i steg som deretter utfylles med de nødvendige verktøyene. Agendaen kan bygges ut fra tidligere økter eller beste praksis, personlige maler eller helt fra begynnelsen. Agendaen er også det grafiske grensesnittet for styring av økten.
Informasjonsflyt – Enkel flytting og administrasjon av innhold Flytt innhold gjennom alle MeetingSphere sine verktøy ved å klikke på musen. Ved å dra & slipp eller kopier og lim inn. Med kommentarer eller uten. Flytt, importer / eksporter eller kopier og lim inn innhold mellom andre programmer som Microsoft Excel, Powerpoint eller Word. Bare få det gjort.
Synkronisere skjermer – Vis deltakere hva du gjør Del din skjerm med deltakerne uten å måtte ty til tradisjonelle skjermdeling. Trykk på «sync»-knappen på verktøylinjen, og uansett hva du gjør, vil det respektive MeetingSphere verktøyet umiddelbart vises på deltakernes skjermer.